Přidejte se k opravdovým profesionálům.
Vaše podnikání Vám ve spojení s naším Realitním & investičním fondem, partnerskou stabilní finanční skupinou, jedinečnými službami, komplexními produktovými řadami a podporou realitních profesionálů přinese růst a nové odborné zkušenosti. Spojte své jedinečné síly s našimi zkušenostmi a specialisty. Konkrétně s členem správní rady Tomášem Kedziorem a předsedou správní rady Ing. Michalem Krestou i dalšími odborníky z divize realit.
Tomáš Kedzior působí na realitním trhu od roku 2005 a posledních 10 let se specializoval přímo na oddlužení a výkupy nemovitostí. Ing. Michal Kresta působí na realitním trhu od roku 2007 a vypracoval se postupně na Ředitele realitní sítě pro celou ČR.
Mateřská společnost Allrisk a.s. již po třetí v řadě získala ocenění nejvyšším ratingem AAA, a má k roku 2020 v portfoliu téměř 150 000 klientů.
→ Mimořádně atraktivní kariérní a provizní systém.
→ Možnost vybudování pasivního příjmu.
→ Odborný růst - vysoce nad běžnou úroveň realitních makléřů.
→ Maximální podporu, předávání znalostí a zkušeností, individuální mentoring.
→ Zázemí silné společnosti, dlouholeté know-how v segmentu výkupu nemovitostí.
→ Nadstandardní kapitálové zdroje.
→ Akvizice a doporučení na prodej nemovitosti z finanční divize a spolupracujících partnerů.
→ Unikátní produkt „Zpětný leasing nemovitostí“.
→ Zázemí kanceláří po celé ČR.
→ Finanční nezávislost, reprezentativní kanceláře, flexibilní pracovní dobu.
→ Přátelské pracovní prostředí, transparentní komunikaci a vstřícnou zpětnou vazbu.
→ Příspěvky na auto, reklamu, vzdělávací systém, k dispozici firemní vozy.
→ Jedinečné firemní akce a teambuildingy.
→ Zastupování investora (RIF) při jednání u výkupu nebo oddlužení nemovitostí.
→ Aktivní vyhledávání a jednání s klienty, kteří mají zájem o výkup a oddlužení nemovitosti.
→ Telefonická, e-mailová a osobní komunikace s klienty.
→ Monitoring soukromé inzerce a dražeb.
→ Zprostředkování prodeje vykoupených nemovitostí.
→ Rozvíjení spolupráce s obchodními partnery a spolupracujícími subjekty.
→ Úzká spolupráce s vedením RIF, reporting managementu.
→ Spolupráce s regionálním manažerem.
→ Prokazatelnou zkušenost a praxi na pozici realitního makléře alespoň 3 roky, praxe ve výkupech výhodou.
→ Výbornou znalost realitního trhu, právní, stavební a daňové minimum v realitách.
→ Velmi dobré komunikační a argumentační schopnosti, samostatnost a časovou flexibilitu.
→ Cílevědomost a orientaci na výsledek.
→ Asertivní a proaktivní přístup.
→ Uživatelskou znalost PC (např. Microsoft Office - Word, Excel)
→ Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).